Poczta Polska ma dwuletnie strategiczne partnerstwo ze sklepem Allegro
Przegląd
- Typ: Logistyka
Poczta Polska będzie obsługiwać ok. 1,5 mln zamówień rocznie i jest gotowa na rozszerzenie współpracy na kolejne obszary.
“Wdrożenie dwuletniego kontraktu na obsługę Sklepu Allegro to umocnienie naszej pozycji na rynku e-commerce i duży sukces zespołu sprzedaży. Nasza oferta została wybrana nie tylko z powodu spełnienia oczekiwań Allegro dotyczących jakości usług, ale również ze względu na chęć współpracy kontrahenta z rzetelnym operatorem” – powiedział zastępca dyrektora sprzedaży PP Rafał Pietrwalski, cytowany w komunikacie.
Poczta Polska obsługuje 60 proc. paczek i przesyłek na platformie Allegro. Dzięki partnerstwu, klienci sklepu Allegro mogą już korzystać z trzech rodzajów przesyłek obsługiwanych przez Pocztę: przesyłki poleconej Allegro, Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48.
W listopadzie br. Poczta rozszerzy swoją sieć click & collect o 1 700 kiosków i saloników sieci Ruch. Usługa “Odbiór w Punkcie” obejmuje też 4 100 placówek Poczty Polskiej i 1 000 stacji paliw Orlen. Razem z punktami sieci Ruch klienci mają do dyspozycji blisko 7 tysięcy punktów odbioru paczek. Strategia Poczty Polskiej zakłada dalsze zwiększanie liczby punktów odbioru przesyłek – w 2017 r. ma być ich już 10 tys.
za Onet.pl
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.