Alexander Sorg nowym Prezesem Burda Polska

Przegląd

alexander-sorgAlexander Sorg nowym Prezesem Burda Polska

Alexander Sorg objął stanowisko Prezesa Grupy Spółek Burda International Polska. Będzie odpowiedzialny za dalszą strategię rozwoju istniejących produktów, jak również cyfryzację i rozwój biznesu w nowych obszarach. Alexander Sorg posiada wieloletnie doświadczenie w Burda International, gdzie odnosił liczne sukcesy. Po 10 latach zarządzania Burdą na Ukrainie, objął w ostatnich latach stanowisko Dyrektora Regionalego w Rosji, Kazachstanie i na Ukrainie.

„Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Burdy w Polsce. Moje doświadczenie na międzynarodowym rynku wydawniczym z pewnością przyczyni się do dalszego rozwoju firmy. Jestem przekonany, że wraz z grupą znakomitych menadżerów kontynuować będziemy rozwój grupy mediowej Burda, dbając o wysoką jakość swoich produktów, zadowolenie czytelników oraz bliską współpracę z klientami. W ciągu ostatnich lat Burda intensywnie inwestowała w cyfryzację swojego portfolio, co zaowocowało atrakcyjną ofertą zarówno dla czytelników jak i marketerów” – mówi Alexander Sorg.

Po pomyślnej konsolidacji i restrukturyzacji firmy oraz wprowadzeniu kultury innowacji i przedsiębiorczości, Margaret Ann Dowling, dotychczasowa Dyrektor Regionalna w Polsce i Czechach zakończyła swój 3-letni projekt, aby podjąć nowe wyzwania. Uczęszczając na studia podypolomowe na Uniwersytecie Stanford w zakresie innowacji korporacyjnej i rozwoju nowych modeli biznesowych, kontynuować będzie swoją pasję do mediów jako konsultant, skupiając się przede wszystkim na nowych technologiach w tłumaczeniach językowych i tworzeniu globalnego kontentu.

Dr. Paul-Bernhard Kallen: „Chcielibyśmy podziekować Margaret Ann za jej wkład w rozwój organizacji oparty w dużej mierze na ogromnej pasji i oddaniu. Życzymy jej wielu sukcesów w przyszłych przedsięwzięciach“.

Burda Polska wydaje ponad 46 magazynów największych światowych marek, takich jak: ELLE, Glamour, InStyle, Gala, National Geographic, Focus, oraz silnych lokalnych marek takich jak Claudia, Dobre Rady, Moje Gotowanie Sielskie Życie czy Przyslij Przepis. Ma w portfolio wysoko profilowane produkty onlinowe: elle.pl, glamour.pl, kobieta.pl, claudia.pl, przyślijprzepis,pl, ng.pl, Focus.pl, crn.pl. w zestawieniu przychodów reklamowych oraz zasięgów dotarcia Burda jest w Polsce w trójce największych wydawców marek magazynowych z dotarciem online do prawie 8 milionów UU i ponad 35 milionów PV miesięcznie.  Burda jest także wydawcą książkowym i ma w portfolio 1200 tytułów, które są dostępne na rynku wydawniczym w Polsce.

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.