Sieć Kolportera poszerzyła się o kolejne punkty

Przegląd

kolporterW drugim kwartale 2016 roku sieć uruchomiła trzydzieści siedem nowych punktów handlowych: trzydzieści saloników prasowych i siedem salonów Top-Press. Pięć salonów zostało wyposażonych w strefę bistro Top Presso.

Na mapie saloników Kolportera pojawiły się punkty zlokalizowane w Chojnicach, Częstochowie, Dąbrówce, Gorlicach, Grudziądzu, Kaliszu, Katowicach, Krakowie, Krośnie, Lublinie, Mikołajkach, Myszyńcu, Nowym Sączu, Oświęcimiu, Pile, Poznaniu, Rawiczu, Redzie, Stalowej Woli, Szczecinie, Tarnobrzegu, Tczewie, Trzebnicy, Wałczu, Warszawie, Zambrowie i Zielonej Górze.

Nowe salony Top-Press powstały w Bielsku-Białej, Dąbrowie Tarnowskiej, Mielcu, Radzyniu Podlaskim, Szczecinie i Wrześni. Jedynie punkty w Mielcu i Wrześni nie zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.

Koncepcja strefy bistro Top Presso jest przez nas cały czas rozwijana – zarówno jeśli chodzi o kolejne punkty, jak i asortyment. Testujemy nowe produkty, starając się jak najlepiej trafić w gusta klientów. Na pewno natomiast możemy już teraz powiedzieć, że koncepcja strefy bistro w salonie prasowym jest bardzo obiecującym kierunkiem rozwoju – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Aktualnie sieć Kolportera liczy 1027 punktów, w tym 822 saloniki prasowe i 205 salonów Top-Press.

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Kolporter

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.