Kolporter rozwija sieć saloników i salonów Top-Press

Kolporter rozwija sieć saloników i salonów Top-Press

Przegląd

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0

W pierwszym kwartale 2016 roku Kolporter uruchomił dwadzieścia osiem nowych punktów handlowych, w tym dwadzieścia dwa saloniki prasowe i sześć salonów Top-Press.

Sieć saloników prasowych Kolportera poszerzyła się o punkty zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach, Częstochowie, Dąbrowie Górniczej, Jarocinie, Kielcach, Krakowie, Kraśniku, Krynicy Zdrój, Lublinie, Łodzi, Makowie, Ostrołęce, Pleszewie, Poznaniu, Solcu Kujawskim, Suchym Lesie, Szczecinie, Turku i Wrocławiu.

Nowe salony Top-Press powstały w Ruszowicach, Tomaszowie Lubelskim i Warszawie. Punkty w Tomaszowie Lubelskim i aż trzy zlokalizowane w stolicy posiadają strefę bistro Top Presso.

Konsekwentnie realizujemy swoją strategię stabilnego, zrównoważonego rozwoju sieci. To, co bez wątpienia wpływa w sposób istotny na nasze długofalowe plany to obecny, niejasny stan prawny całego sektora handlowego. Nadal czekamy na ostateczny kształt ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej. Jeśli okaże się ona niekorzystna dla naszej branży z pewnością będziemy zmuszeni zweryfikować swoje plany rozwoju – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

 

za Kolporter

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0
Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Kolporter

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.