Poczta w sieci. Nowa oferta dla rynku e-commerce wartego nawet 37 mld zł

Poczta w sieci. Nowa oferta dla rynku e-commerce wartego nawet 37 mld zł

Przegląd

Poczta Polska wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi – informuje „Rzeczpospolita”. Chodzi o niebagatelny polski rynek e-commerce wart nawet 37 mld zł.

Od września Poczta Polska oferuje sprzedającym towary w internecie specjalne pakiety – przesyłki wraz z opakowaniem i polisą, o kilka procent taniej od najtańszej oferty konkurencji. Daje też gwarancję doręczenia w ciągu trzech dni roboczych, a także bezpłatny zwrot.

Poczta nie ukrywa, że celuje w handlujących na Allegro.

 

Więcej na http://www.rp.pl (PAP)

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.