„M-commerce. Kupuję mobilnie” – raport e-Izby

Przegląd

e-commerce polskaJakie są oczekiwania współczesnego konsumenta? Gdzie najczęściej kupujemy wielokanałowo? Jakie urządzenia towarzyszą nam w procesie zakupowym? Odpowiedzi na te m.in. pytania można znaleźć w raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej „M-commerce. Kupuję mobilnie”. Badanie na zlecenie e-Izby przeprowadził Mobile Institute.

Zgodnie z wynikami badania smartfon do celów zakupowych wykorzystuje 25% respondentów, z tabletu w tym celu korzysta 12%. Najczęściej używamy tych urządzeń w domu (83% wskazań), w drodze do pracy bądź w podróży (44%) oraz w miejscu aktywności zawodowych (37%). 21% konsumentów używa urządzeń mobilnych w rozmaitych punktach sprzedaży, w tym w sklepach czy restauracjach.

Za pomocą urządzeń mobilnych najczęściej kupowane są produkty z kategorii elektronika (42% badanych), moda (39%) oraz kosmetyki (29%).

 

czytaj więcej: Marketing przy kawie

cały raport (po wpisaniu adresu email)  TUTAJ

 

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.