Analityka internetowa przyszłoscią rynku e-commerce w Polsce

Przegląd

analyzeo logoRaport Analyzeo „Analityka internetowa – przyszłość rynku e-commerce” pokazuje, iż większość przedsiębiorców zgadza się z opinią, że wiedza na temat zachowania klientów na stronie może przełożyć się na wyniki sprzedażowe. Stąd aż 92 proc. firm stara się poznać swoich użytkowników. Najczęściej analizują liczbę wizyt na stronie (87,8 proc.), średni czas na niej spędzony (73,8 proc.) i zakładki, w które najchętniej wchodzą klienci (63,5 proc.).

Ze specjalistycznych narzędzi korzysta 87 proc. firm. Najczęściej są to bezpłatne programy. Ponad 36 proc. z nich deklaruje, że na optymalizację swojego e-sklepu nie chce przeznaczyć ani złotówki, blisko połowa jest w stanie na ten cel wydać nie więcej niż 500 zł. Tymczasem optymalizacja może poprawić obroty sklepu i zwiększyć liczbę powracających klientów. W Polsce tylko ponad 17 proc. osób decyduje się robić zakupy w tym samym miejscu więcej niż jeden raz.

Zobacz cały raport TUTAJ

 

źródło: Newseria Biznes

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.