Nadchodzi koniec promocji na książki?

Możliwe, że za kilkanaście miesięcy Polacy stracą dostęp do tanich książek w ramach promocji w hipermarketach i dyskontach. Przecenione tytuły już na stałe wpisały się w krajobraz wielkich sieci handlowych, co niekoniecznie musi się podobać małym księgarniom. Cenowy prymat gigantów ma się jednak skończyć wraz z wprowadzeniem ustawy o książce.

Wydawcy książek walczą o wprowadzenie w Polsce tzw. jednolitej ceny książek. Ukrócenie wojny cenowej ma w zamyśle projektu ustawy nie tylko uratować małe i średnie księgarnie przed bankructwem, ale także obniżyć ceny książek. – Nie obawiamy się wzrostu cen – mówi w rozmowie z Bankier.pl Włodzimierz Albin – prezes Rady Polskiej Izby Książki. Czy jednak rzeczywiście popierany przez samych autorów i dziennikarzy projekt ustawy jest w stanie zagwarantować czytelnikom tańszą książkę? czytaj dalej

Ilustracja  (plakat informacyjny) pochodzi z Księgarni Naukowej im. Bolesława Prusa w Warszawie

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.