Sprawdzone Strategie Sprzedaży produktów wydawniczych na 2014 rok

Sprawdzone Strategie Sprzedaży produktów wydawniczych na 2014 rok
Sprawdzone Strategie Sprzedaży produktów wydawniczych na 2014 rok

kalkulacje opłacalności najskuteczniejszych modeli biznesowych w branży wydawniczej, najlepsze metody budowania bazy prenumeratorów, rentowna sprzedaż w Internecie

Poznań, 21 marca 2014 r.
Katowice, 25 marca 2014 r.
Warszawa, 26 marca 2014 r.

Po raz pierwszy na rynku w formie praktycznych warsztatów pokażemy i wyjaśnimy na przykładach, jak działały najbardziej rentowne modele sprzedaży pozycji wydawniczych w 2013 r. i na czym polega ich sukces!

Wyjątkowe szkolenie dla branży wydawniczej organizowane przez Wydawnictwo!

Jeżeli:
•    Wysokie marże kolporterów sprawiają, że poszukują Państwo bezpośrednich, opłacalnych kanałów sprzedaży książek i czasopism
•    Nie chcą Państwo przegapić masowej digitalizacji treści wydawniczych i chcą Państwo wiedzieć, jak na tym zarobić w 2014 roku
•    Chcą Państwo rentownie sprzedawać swoje produkty w najtańszym kanale, jakim jest Internet
Zapraszamy na unikalne szkolenie dla branży wydawniczej

Program warsztatów

1. Jak dobrać odpowiedni kanał promocji w zależności od rodzaju produktu wydawniczego i grupy docelowej?
a.    Które pozycje wydawnicze sprzedają się najlepiej w kanale e-mail marketingowym?
b.    Jak stworzyć skuteczną bazę e-mailową w zależności od tego, kto jest naszym odbiorcą? Kiedy warto kupić bazę, a kiedy trzeba stworzyć ją samemu?
c.    Jak zbudować opłacalny model sprzedaży książek/czasopism w bardzo skutecznym kanale, jakim jest telemarketing?
d.    Jakim wydawcom opłaca się sprzedawać poprzez partnerów? Rentowne pomysły na to, jak “dogadać się” z partnerem, aby sprzedaż książek/czasopism przynosiła sensowny zysk.
e.    Kiedy opłaca się postawić na sprzedaż poprzez własną witrynę internetową/sklep www?
2. Jak skutecznie budować bazę prenumeratorów?
a.    Doświadczenia wydawnictw, które najskuteczniej na polskim rynku pozyskują prenumeratorów.
b.    W jaki sposób przekonać klienta do zakupu prenumeraty w obliczu powszechnie dostępnych, darmowych treści wydawniczych. Czym musisz się wyróżnić?
c.    Sprawdzone modele sprzedaży prenumeraty czasopism z rozbiciem na poszczególne kanały promocji – 4 kalkulacje biznesowe dla czasopism B2C i B2B.
d.    W jaki sposób zabezpieczyć się przed utratą stałych subskrybentów? Zabiegi marketingowe, które powstrzymają subskrybenta przez rezygnacją i będą opłacalne dla Twojego wydawnictwa.
3. Jak skutecznie i zyskownie sprzedawać produkty wydawnicze w Internecie?
a.    Najskuteczniejsze modele sprzedaży książek i czasopism w Internecie , polskie i zagraniczne (ebay, złote myśli) – wnioski dla współczesnego wydawcy.
b.    Jak skonstruować sklep internetowy, który “sprzedaje”?
c.    Kiedy opłaca się sprzedawać własne produkty wydawnicze na stronie internetowej partnera w modelu współpracy partnerskiej?
d.    W jaki sposób zyskownie sprzedawać w niezwykle wymagającym obecnie systemie Google Adwords? Jak “obejść” wysiłki dużej konkurencji?
e.    Kiedy media społecznościowe są kanałem sprzedaży dla mojego wydawnictwa? Czy w ogóle opłaca się wydawcom tam zaistnieć?
4. Pozostałe, opłacalne modele sprzedaży produktów wydawniczych:
a.    5 pomysłów na kompletne modele sprzedaży z siecią partnerską, aby opłacało się mnie i partnerowi – analiza osobno dla pozycji B2B, jak i B2C.
b.    W jaki sposób zyskownie zaistnieć na targach, imprezach branżowych, gdzie jest moja grupa docelowa?
c.    Książki i wydawnictwa branżowe – w jaki sposób łączyć ze sobą poszczególne kanały sprzedaży, które wzajemnie się wzmacniają, aby uzyskać “działający” model w sektorze B2B – promocja mailowa, faksowa, telemarketing, promocja pocztowa, media społecznościowe.
d.    Książki i wydawnictwa B2C – kilka pomysłów wzorowanych na najlepszych wydawcach na świecie, aby sprzedaż bardzo wymagającemu konsumentowi w obliczu wszechobecnych darmowych treści w Internecie.
5. Jak zarobić na digitalizacji treści wydawniczych?
a.    Jakie cechy musi posiadać książka/czasopismo, aby mieć szanse zaistnieć jako rentowny e-book?
b.    Krytyczne spojrzenie na współczesny rynek e-booków (B2B&B2C): co i w jakiej formie się dziś sprzedaje z sukcesem, a kiedy pomysły digitalizacji są nietrafione z biznesowego punktu widzenia?
c.    Budujemy sensowny plan sprzedaży pozycji zdigitalizowanych, czyli jak na tym zarobić i nie dopuścić do kanibalizacji z produktami tradycyjnymi, które są zazwyczaj droższe?
d.    W jaki sposób sprzedawać produkty zdigitalizowane, aby koszty sprzedaży były adekwatne do ich ceny?

 
Prelegent

Ewa Barlik – Niezależna konsultantka ds. mediów i marketingu, była dyrektor marketingu “Rzeczypospolitej” i “Muratora”, dziennikarka ekonomiczna i autorka publikacji o marketingu i zarządzaniu, obecnie pracuje jako dyrektor biura Stowarzyszenia Gazet Lokalnych i rzecznik prasowy Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi treningi dotyczące sprzedaży reklam, a także doradza wydawcom i przedsiębiorcom w Polsce i zagranicą w zakresie strategii rynkowej. Społecznie angażuje się w budowanie społeczeństwa obywatelskiego – jest członkiem kapituły Nagrody Obywatelskiej Prezydenta RP.
   
Miejsce i Termin   

Poznań, 21 marca 2014 r
Katowice, 25 marca 2014 r.
Warszawa, 26 marca 2014 r.   

 
Cena uczestnictwa
 
799 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa dotyczy jednej osoby i obejmuje materiały szkoleniowe, napoje oraz lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w warsztatach. Warsztaty odbywają się w godzinach 10-17.

OPINIE UCZESTNIKÓW WIOSENNEJ EDYCJI WARSZTATÓW


Renata Alba, kierownik działu prenumerat, Katowice

Sprzedaż czasopism papierowych z roku na rok staje się coraz trudniejsza i bardziej wymagająca. Jednak to szkolenie pokazało mi, jak kalkulować sprzedaż prenumerat, żeby określić, które decyzje są słuszne i potrzebne. Naprawdę zachęcam do udziału.
Wojciech Dołęcki, redaktor, Łódź
Bardzo pomocne szkolenie dla każdego, kto pracuje w branży wydawniczej. Poruszyliśmy szereg bardzo zróżnicowanych tematów, które pozwoliły mi pracować wydajniej, co przełożyło się na jakość naszego czasopisma.
Hanna Tomaszewicz, marketing manager, Warszawa
Świetne spotkanie! Korzystając z wiedzy prelegentki, a także doświadczeń innych uczestników, zmieniłam swoje podejście do reklamy i marketingu w naszym wydawnictwie. Wpadłam na kilka ciekawych pomysłów i nie musiałam długo czekać na efekty. Serdecznie polecam!

Co nas wyróżnia:
•    Jako wydawnictwo, wiemy, jakie są problemy i “bolączki” branży wydawniczej – stosujemy tylko te rozwiązania, które sprawdzają się w praktyce,
•    Działając na rynku wydawniczym wiemy, jak stosując proste narzędzia, przeprowadzić skuteczną digitalizację materiałów wydawniczych,
•    Posiadamy ponad 10 lat doświadczenia na rynku wydawniczym – wydajemy czasopisma branżowe, które trafiają na ręce najlepszych ekspertów i specjalistów.

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania:
•    Tylko u nas! – koncentrujemy się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.
•    100% praktycznych porad – podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Państwa działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą “krok po kroku”.
•    Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów – Prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych “z Sali.” Jesteśmy również do Państwa dyspozycji w przeciągu tygodnia po dacie szkolenia – odpowiemy na każde Państwa pytanie!
•    Program warsztatów przygotowany w oparciu o badania firm i instytucji – to gwarancja, że tematy są najlepiej dobrane do potrzeb naszych klientów
•    Nasi wykładowcy są oceniani przez uczestników – współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń

Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj

Kontakt: Natalia Mrowińska, natalia.mrowinska@forum-press.com.pl, 61 66 83 123

 

Kategorie: Szkolenia

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.