Biznes w internecie – poradnik wydany nakładem Wolters Kluwer Polska

Biznes w internecie – poradnik wydany nakładem Wolters Kluwer Polska
Biznes w internecie – poradnik wydany nakładem Wolters Kluwer Polska
 
 
 
„Biznes w internecie” to praktyczna książka autorstwa Tomasza Bonka i Marty Smagi, specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.

Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania:

  • Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie?
  • Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować?W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google?
  • Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku?Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych?

Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.

Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.

Książka dostępna w księgarni internetowej www.profinfo.pl
http://www.profinfo.pl/biznes/biznes-zarzadzanie/p,biznes-w-internecie,76313.html
 

Kategorie: Biznes i Ekonomia

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.