Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej

Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej
Podstawy metodyki nauczania języków obcych

        
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia.
Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów …więcej

Opis książki    Spis treści      Recenzja       Komentarze     Poleć nas
 

Kategorie: Edukacja

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.