Pearson Education Polska  w roku 2003

Pearson Education Polska  w roku 2003

Pearson Education Polska, działająca od 12 lat filia Międzynarodowej Grupy Medialnej Pearson, w roku
2003 osiągnęła zysk netto 749 386 zł. Przychody ze sprzedaży książek, publikacji
elektronicznych i innych publikacji o charakterze zwartym wyniosły 42,1 mln zł
i były wyższe o 8,6% w stosunku do roku 2002. Przychód łączny to 42,29 mln zł.

 

Wydawnictwo sprzedało łącznie 2 008 056 egzemplarzy książek przy średniej cenie
21 zł. Pearson Education Poland wydał 158 nowości. 85% oferty stanowią książki
edukacyjne, 15% to literatura i słowniki.

 

Kapitał własny wydawnictwa wynosi 1 482 822 zł. Na koniec roku 2003 wydawnictwo
zatrudniało 77 osób.

 

 

Kategorie: Edukacja, Rynek Polski

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.