Wydawnictwo G+J Polska w 2010 roku

Wydawnictwo G+J Polska w 2010 roku
Wydawnictwo książkowe G+J istnieje od ponad dziesięciu lat. W ofercie posiada ponad 300 tytułów, obecnie wydaje około 80 pozycji rocznie. Są one opatrzone brandami G+J Książki i National Geographic. Oferta wydawnicza G+J Gruner+Jahr obejmuje ponad 200 tytułów. Znajdziemy w niej literaturę piękną i popularną, thrillery, publicystykę, poradniki i książki kucharskie. Z kolei w katalogu National Geographic jest niemal 100 tytułów. Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2010 roku były książki podróżnicze Beaty Pawlikowskiej, Martyny Wojciechowskiej oraz poradniki.
 
W roku ubiegłym oficyna przeszła restrukturyzację i zmieniła siedzibę.

 
W 2010 roku Wydawnictwo G+J Polska zanotowało 82,7% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, które wyniosły 19,03 mln zł.
 
 
 
W roku ubiegłym Oficyna wydała 95 tytułów, w tym 85 nowości. Łącznie sprzedano 1 151 509 egz. książek

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.