Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji

Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji
Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji
Studium teoretyczno-empiryczne
Maria Dudzikowa, Renata Wawrzyniak-Beszterda (red. nauk.)

 

Z satysfakcją oddajemy do rąk Czytelników pierwszy tom cyklu „Maturzyści 2005’”. Jego struktura jest przejrzysta – pierwszy rozdział przybliża podstawy teoretyczno-metodologiczne naszych badań: „Studenci I roku UAM o swoich szkołach. Z doświadczeń pierwszego rocznika reformy edukacji. Badania retrospektywne”. Rozdział drugi prezentuje badanych studentów w świetle zmiennych niezależnych, trzeci przybliża Jakość treściowego wizerunku szkoły i jej uwarunkowania. Z doświadczeń studentów, w następnym zaś rozdziale zestawiamy wnioski z badań i rekomendacje. Tom kończymy rozdziałem zatytułowanym Ku sprawstwu, współpracy i refleksyjności poprzez ich doświadczanie w edukacji szkolnej. Brunerowskie przesłanie w praktyce… więcej

Spis treści              Recenzje            Fragment książki

Kategorie: Edukacja

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.