Prószyński Media – podsumowanie roku 2009

Prószyński Media – podsumowanie roku 2009
Wydawnictwo Prószyński Media działa od 1990 roku. Wydaje literaturę polską i światową, zarówno klasykę, jak i prozę współczesną, literaturę faktu i biografie, kulinaria, książki popularnonaukowe oraz dla dzieci i młodzieży. Obecnie jedynym akcjonariuszem Spółki jest Mieczysław Prószyński.
 
 
 
W 2009 roku wydawnictwo Prószyński Media osiągnęło przychód ze sprzedaży książek wynoszący 24,30 mln zł, co daje 0,4% wzrost w stosunku do roku 2008. Przychody ogółem wyniosły 38,40 mln zł.

W roku ubiegłym Oficyna wydała 367 tytułów, w tym 169 nowości. Łącznie sprzedano 1,75 mln egz. książek.

Kategorie: Literatura, Rynek Polski

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.