Wydawnictwo CartoMedia podsumowało 2009 rok

Wydawnictwo CartoMedia podsumowało 2009 rok
Wydawnictwo CartoMedia działa na polskim rynku kartograficznym. Posiada szeroką ofertę map, planów i atlasów. Na stronach internetowych firmy znajdziemy ok. 300 publikacji dostępnych w sprzedaży. Nowością są elektroniczne mapy turystyczne do palmtopów i na telefony komórkowe. Spółka zatrudnia 27 osób.
 
 
 
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2009 roku były:
  • Biebrzański Park Narodowy, Puszcza Białowieska
  • Park Krajobrazowy Dolina Słupi
  • Roztocze Środkowe, Trójkąt Turystyczny Kazimierz-Nałęczów-Puławy, Lublin plan, Okolice Lublina, część północna
  • Wielkopolska mapa, Powiat Poznański, Poznań plan, Kórnik – mapa gminy, Murowana Goślina – mapa gminy, Nadwarciański Szlak Rowerowy – odcinek zachodni
  • Koszalin plan, Polska – mapa samochodowa, Powiat Koszaliński, Słupsk – plan, Województwo Zachodniopomorskie
  • Tatry Wysokie

W 2009 roku wydawnictwo CartoMedia zanotowało 3,25 mln zł przychodów ze sprzedaży publikacji, co daje 10,2% spadek w stosunku do roku 2008.

W roku ubiegłym Oficyna wydała 104 tytuły, w tym 37 nowości. Łącznie sprzedano 792 300 egz. map i atlasów.

 

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.