Życiorys Marcina Tokarczyka

Życiorys Marcina Tokarczyka
Marcin Tokarczyk

 

 
Rocznik 1969. Od 13 lat szczęśliwy mąż oraz ojciec dwójki wspaniałych córek.
Absolwent Warszawskiej Szkoły Biznesu pod patronatem Polskiej Akademii Nauk w Warszawie – kierunek Zarządzanie i Marketing. Ekonomista, profesjonalny i zawodowy negocjator, dynamiczny i kreatywny menedżer – praktyk. Charakteryzuje go duże poczucie humoru i umiejętności aktorskie, które z ogromnym powodzeniem wykorzystuje na gruncie biznesowym, a zwłaszcza podczas prowadzenia szkoleń. Przez ponad 13 lat (1993-2006) zawodowo związany z największą siecią handlową w Polsce – Grupą METRO, w której zdobył doświadczenie w rozwijaniu sieci dystrybucji. W latach 1994-1999 otworzył 16 hal Makro C&C w Polsce. Był odpowiedzialny za tworzenie programów szkoleniowych i prowadził szkolenia dedykowane zarówno dla personelu podstawowego, jak i średniej oraz wyższej kadry menadżerskiej. Zakres przedmiotowy prowadzonych szkoleń obejmował w szczególności takie kwestie jak:

  • zarządzania kategorią,
  • obsługa Klienta, 
  • techniki skutecznej sprzedaży,
  • negocjacje handlowe,
  • zarządzanie placówką handlową,
  • obsługa posprzedażna (w tym reklamacje),
  • coaching

W latach 2000-2006 Kupiec Strategiczny w Grupie METRO odpowiedzialny za negocjacje z Dostawcami w obszarach inwestycji, usług i artykułów kosztowych dla sieci Makro C&C, real,-, Praktiker, Media Markt oraz spółek serwisowych należących do Grupy METRO w Polsce. Na zajmowanym stanowisku odpowiedzialny również za wdrożenie procedur i narzędzi dla rozwiązań e-sourcingu oraz e-zakupów (aukcji elektronicznych) w Grupie METRO.
Uczestnik wielu międzynarodowych programów rozwojowych, dotyczących zagadnień zakupów inwestycyjnych i kosztowych oraz Category Management, skierowanych do średniego i wyższego szczebla zarządzania.
Jego dorobek szkoleniowy obejmuje również szkolenia prowadzone dla takich firm jak: Levi Strauss Co., Makro Cash and Carry, ERA GSM, ZPT Kruszwica, Delitissue, Polkomtel SA., PKN Orlen, ZM Tarnowski, Telewizja Polska S.A.

W latach 2006-2009, jako Business Development Manager wprowadzał z sukcesem na rynek Centralnej i Wschodniej Europy produkty brytyjskiej firmy z branży opakowań – LINPAC Allibert Ltd.
Od kilku lat również właściciel firmy OptiBuy specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach w obszarach zakupów, merchandisingu oraz sprzedaży.
 

Kategorie: Szkolenia

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.