Carrefour zanotował 58 mln euro straty netto w I półroczu 2009 roku, w porównaniu z 747 mln euro zysku rok wcześniej. Spółka odpisała od aktywów m.in. 400 mln euro z tytułu spadku wartości jej inwestycji we włoską sieć hipermarketów Finiper. Wynik operacyjny był dodatni i wyniósł 1 mld euro, o 28 proc. mniej niż przed rokiem. Obroty grupy Carrefour spadły tylko o 1,6 proc., do 41,3 mld euro. Sprzedaż w Ameryce Łacińskiej wzrosła o 8,1 proc., w Azji o 14,8 proc., a w Europie spadła o 5,4 proc.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.