Boom na rynku reklamy internetowej

Boom na rynku reklamy internetowej
Według szacunków CR Media Consulting SA przychody reklamowe netto mediów (prasy, radia, telewizji i Internetu) wyniosły w pierwszym kwartale br. 1,6 mld zł. Oznacza to wzrost o 14,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, kiedy media zarobiły 1,4 mld zł.

Najwyższe przychody uzyskali nadawcy telewizyjni, których wpływy zwiększyły się o 15 proc. Zgodnie z oczekiwaniami analityków najwyższą dynamikę osiągnęła reklama internetowa, której wartość wzrosła o 36 proc. Szybciej niż oczekiwano rosną przychody reklamowe prasy i radia. Na reklamę w prasie wydano o 9 proc. więcej niż w tym samym okresie roku poprzedniego, a zakupy czasu reklamowego w stacjach radiowych były wyższe o 14 proc.

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.