Wydawnictwo G+J Polska w 2007 roku

Wydawnictwo G+J Polska w 2007 roku
Wydawnictwo prasowe G+J Gruner+Jahr Polska jest wyłącznym licencjobiorcą National Geographic i w ramach spółki G+J RBA oprócz miesięcznika National Geographic wprowadza na polski rynek także książki i filmy DVD opatrzone dobrze znaną żółtą ramką.
Od  jesieni 2002 r. pod logo G+J publikowana jest literatura piękna oraz poradniki. 
 
 
 
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2007 roku były:
  • Teraz My Prześwietlamy autorstwa Tomasza Sekielskiego i Andrzeja Morozwskiego
  • Poradnik Globtortera czyli Blondynka w podróży Beaty Pawlikowskiej 
W 2007 roku Wydawnictwo G+J Polska zanotowało przychód ze sprzedaży książek wynoszący ponad 7 mln zł, co daje 29,3% spadek w stosunku do roku 2006.
 
 
 
W roku ubiegłym Oficyna wydała 75 tytułów, w tym 55 nowości. Łącznie sprzedano ponad 200 tys. egz. książek.
 
Plany na 2008 rok:
  • wydanie 112 nowości
  • uruchomienie całkowicie nowego wortalu National Geographic wraz z nowoczesnym sklepem
  • wydanie albumu „Sen” z pytaniami Profesora Leszka Kołakowskiego i zdjęciami Judyty Papp z udziałem niemal 30 osób ze świata sztuki, nauki, mediów oraz sportu. Bohaterami publikacji będą m.in. Agnieszka Holland, Dorota Masłowska, Beata Tyszkiewicz, ks. Adam Boniecki, Profesor Władysław Bartoszewski, Krystian Lupa, Janusz Głowacki, Profesor Aleksander Wolszczan.
 

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.