Jeden z większych serwisów z nagraniami literatury – Audible.com – ma już blisko 400 tys. użytkowników, o połowę więcej niż w ubiegłym roku. W Anglii płyty z literaturą dobrze sprzedają się na stacjach benzynowych. W księgarniach wyeksponowane są w dużych działach. Można je również znaleźć w supermarketach. W Niemczech, gdzie popularność audiobooków rośnie od kilku lat, ich produkcją zajmuje się kilkudziesięciu wydawców, m.in. Deutsche Grammophon. Książka do słuchania jest lepsza od wydrukowanej z kilku powodów. Po pierwsze, można poznać jej treść w sytuacjach, w których niemożliwe byłoby czytanie. Po drugie, jej produkcja i dystrybucja są tańsze.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
nowe technologie
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.