Wydawnictwo Muza – podsumowanie roku 2006

Wydawnictwo Muza – podsumowanie roku 2006
Muza S.A. działa na rynku wydawniczym od przeszło 15 lat. Na profil wydawniczy oficyny składają się: albumy, atlasy, encyklopedie, leksykony, poradniki, słowniki, książki dla dzieci i młodzieży, literatura piękna, przewodniki turystyczne, książki prawnicze, książki edukacyjne.
 
W 2006 roku wydawnictwo Muza osiągnęło przychód ze sprzedaży książek wynoszący 11,57 mln zł, co daje 31,8% spadek w stosunku do roku 2005. Przychody ogółem wyniosły 12,40 mln zł. Firma zanotowała stratę netto na poziomie 4 966 zł.
 
 
 
W roku ubiegłym oficyna wydała 370 tytułów, w tym 221 nowości. Łącznie wydrukowano 1 325 069 egzemplarzy książek, z czego sprzedano 967 957 egz. Średnia cena książki ukształtowała się na poziomie 20,4 zł.
 
Struktura sprzedaży wydawnictwa Muza:
  • poradniki – 30%,
  • dziecięce – 8%,
  • literatura – 54%,
  • turystyka 8%

Na koniec 2006 roku firma zatrudniała 62 etatowych pracowników.

Kategorie: Edukacja, Rynek Polski

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.