Grupa Videograf w 2006 roku

Grupa Videograf w 2006 roku
Prezentujemy podsumowanie finansowe Grupy Videograf za 2006 rok. Wyniki obejmują dwie oficyny: Videograf II sp. z o.o. oraz Videograf Edukacja sp. z o.o.. Wydawnictwa cechują silne powiązania strukturalne i słabe w zakresie powiązań kapitałowych.
 
 
 
W 2006 roku Grupa Videograf osiągnęła przychód ze sprzedaży książek na poziomie 6,16 mln zł, co daje 2% wzrost w stosunku do roku 2005. Przychody ogółem wyniosły 6,64 mln zł. Firma zarobiła 170 tys. zł.
 
 
 
W roku ubiegłym Grupa wydała 102 tytuły, w tym 88 nowości. Łącznie wydrukowano 614 852 egz. książek, z czego sprzedano 610 504 egz. Średnia cena książki ukształtowała się na poziomie 9,49 zł.
 
Struktura sprzedaży:
  • poradniki: 32%
  • książki dla dzieci starszych: 17%- wydawnictwa edukacyjne: 16%
  • wydawnictwa albumowe: 13%
  • słowniki i leksykony: 12%
  • beletrystyka: 10%

Na koniec 2006 roku firma zatrudniała 57 etatowych pracowników.

Kategorie: Edukacja, Rynek Polski

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.