Sklep internetowy EMPiK.com dołączył do grona klientów firmy Rowland Communications, która specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii wizerunkowych dla firm. Wśród sześciu obecnych klientów działu Marketing Communications są m.in. Cadbury Wedel i Procter&Gamble (marka Olay).
„EMPiK jest znaną marką i towarzyszy nam już od prawie 60 lat. Od kilku miesięcy nasi klienci mogą korzystać z możliwości zakupów przez Internet w specjalnie dla nich stworzonym sklepie EMPiK.com. Dzięki planowanym przez nas działaniom chcemy wyraźnie odróżnić się od konkurencji i jesteśmy przekonani, że Rowland Communications dysponuje odpowiednimi narzędziami i doświadczeniem, aby nam w tym pomóc” – mówi Jacek Kotur, dyrektor EMPiK.com.
EMPiK jest częścią grupy NFI EMPiK Media & Fashion S.A., notowanej na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.