Nowy serwis internetowy Traffic Clubu

Nowy serwis internetowy Traffic Clubu
Traffic Club, właściciel największej w Polsce księgarni i salonu muzycznego, otworzył w lipcu b.r. sklep internetowy, będący konkurencją dla nowego serwisu Empik-u. Witryna znajduje się pod adresem www.traffic-club.pl
 
 
Dotychczas powstały cztery działy: Książki, Muzyka, Filmy i Multimedia. Cały czas powiększana jest oferta sklepu, który w przyszłości zamierza również sprzedawać produkty z innych branż około-multimedialnych.
 
Częścią sklepu jest serwis informacyjny, gdzie znajduje się kalendarium spotkań autorskich i koncertów organizowanych przez Traffic Club.
 
Nowa witryna firmy została świetnie przygotowany zarówno od strony technicznej, jak i gaficznej. Przejrzystość, elegancka kolorystyka i prosta wyszukiwarka sprawiają, że korzystanie z serwisu nie sprawia problemów żadnym użytkownikom.
 
„Już po blisko trzech miesiącach działania obsługujemy klientów z całej Polski i krajów europejskich. Pniemy się coraz wyżej w wynikach wyszukiwania w najpopularniejszych wyszukiwarkach (np. Google). Rejestrujemy stale powiększającą się grupę zadowolonych i lojalnych klientów”, poinformowała Aleksandra Majdan (Kierownik Sklepu Internetowego Traffic Club).
 
Kategorie: nowe technologie

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.