Problemy i zmiany w Publishers Weekly

Problemy i zmiany w Publishers Weekly

Popularny magazyn informacyjny Publishers Weekly zanotował w ostatnim roku znaczny
spadek liczby subskrybentów, a co za tym idzie niższe przychody. David Rosenthal
z Simon & Schuster uważa, że nie można korzystając z portalu dokładnie określić
grupy odbiorców, do których jest skierowany. Czy są to księgarze, wydawcy, ludzie
związani z biznesem książkowym, czy też zwykli miłośnicy literatury, tego nikt
do końca nie wie. Niejasność w tej kwesti może być jedną z przyczyn obecnych problemów
Publishers Weekly. Zarząd magazynu podjął już decyzję o zmianach zarówno w strukturze,
jak i rodzaju publikowanych informacji. Istotna zmiana nastąpiła na stanowisku
redaktora naczelnego, Nora Rawlinson po 12 latach pracy rozstała się z Publishers
Weekly. Jej miejsce zajęła Sara Nelson, która już zajęła się pracą nad nowym wyglądem
magazynu. Wkrótce przekonamy się czy działania te przyniosą oczekiwany efekt.

(more…)

Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.

Logowanie użytkownika
 Remember Me  
Rejestracja nowego użytkownika
*Pole wymagane

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

O autorze

Ten wpis jest zabezpieczony hasłem. Wpisz hasło by zobaczyć komentarze.