Wydawnictwo Pascal poszerza ofertę wydawniczą

Wydawnictwo Pascal poszerza ofertę wydawniczą

Wydawnictwo Pascal wydało w sezonie 2004 czterdzieści nowości, poszerzając i
rozbudowując tym samym popularne serie przewodników: Przewodniki Pascala, Dookoła
świata, Marco Polo, Przewodniki dla aktywnych, przewodniki tematyczne, a także
powiększając ofertę książek ilustrowanych. 

Do najlepiej sprzedających się tytułów w pierwszej poowie 2004 roku należą: Polska
na weekend, Chorwacja i Czarnogóra (Przewodnik Pascala), Słowacja (Marco Polo),
Polska. Środowisko przyrodnicze oraz Słowacja (Przewodnik Pascala), Niebo na weekend,
Atlas świata, Bułgaria (Przewodnik Pascala), Praga (Marco Polo), Ukraina (Przewodnik
Pascala). 

Wydawnictwo Pascal zanotowało w pierwszym półroczu 2004 wzrost ilości sprzedanych
przewodników zagranicznych oraz tematycznych, przy jednoczesnym spadku sprzedaży
przewodników po Polsce, spowodowanym deszczową pogodą w czerwcu i lipcu.

Pascal systematycznie zwiększa również sprzedaż map i atlasów samochodowych,
która w pierwszej połowie 2004 roku wzrosła o 22% w stosunku do analogicznego
okresu roku ubiegłego.  Jednocześnie wydawnictwo zostało wyłącznym dystrybutorem
produktów kartograficznych PPWK S.A. w sieci EMPiK.   

We wrześniu i październiku br Pascal wydał m. in. album Polska na weekend.  Najpiękniejsze
miejsca, Azję Południowo-Wschodnią z serii Przewodników Pascala, Dominikanę z
serii Marco Polo, Kraków. Przewodnik ilustrowany i Śladami kultur pogranicza z
serii Wędrówki po tematach.

W 2005 roku wydawnictwo planuje dalsze umocnienie pozycji lidera na rynku przewodników
turystycznych oraz wprowadzenie do obrotu ponad 50 nowości i ponad 50 aktualizacji.

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.