Allegro z 1,75 mld zł wpływów i 230 mln zł zysku netto

Przegląd

W ub.r. przychody Allegro z usług e-commerce wyniosły 1,69 mld zł, wobec 1,31 mld zł rok wcześniej. Prawie w całości stanowiły je przychody opłaty transakcyjne od użytkowników (głównie za wystawianie ofert i prowizje od sprzedaży), przy czym w ub.r. firma zanotowała też 6,19 mln zł z opłat subskrypcyjnych (m.in. za opcję Allegro Smart!). Z kolei przychody z usług reklamowych (głównie ze sprzedaży powierzchni reklamowych na Allegro.pl) wyniosły w ub.r. 133,75 mln zł, podczas gdy od lipca 2017 do końca 2017 roku było to 101,18 mln zł. Natomiast ujemny wpływ rabatów i programów lojalnościowych zmalał z 7,12 do 5,65 mln zł.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-z-1-75-mld-zl-wplywow-i-230-mln-zl-zysku-netto-88-mln-zl-za-80-proc-ebilet

 

 

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Allegro