TELETUBBIES – nowa edycja znanego pisma dla najmłodszych

Przegląd

 

Czasopismo dla dzieci „Teletubbies” wraca na rynek prasowy w zupełnie nowej edycji. Magazyn poszerzy portfolio Egmont Polska i trafi do sprzedaży już 28. czerwca 2017 roku. Dwumiesięcznik adresowany będzie do dzieci, które lubią wspólną zabawę z bohaterami serialu „Teletubbies”: Laa-Laa, Tinky Winky, Po oraz Dipsy. Odbiorcami pisma będą w szczególności najmłodsi czytelnicy, dwulatki i trzylatki, dla których magazyn dedykowany będzie jako ten pierwszy w życiu.

„Teletubbies” w pierwszych latach po premierze stały się globalnym fenomenem. Pokazywano je w ponad 100 krajach, przetłumaczono na blisko 50 języków, a w latach największej popularności przyciągały przed ekrany ponad miliard najmłodszych telewidzów. Niezrozumiałe dla większości dorosłych, a uwielbiane przez dzieci już od dwóch dekad na całym świecie niezwykle pozytywne postacie, po dłuższej przerwie znów przyciągają maluchy przed telewizory. W Polsce Teletubbies aktualnie są emitowane na kanale dziecięcym BBC Cbeebies w bajce o tym samym tytule. Pod koniec czerwca wracają również na łamy czasopisma, by ponownie na stronach magazynu zachęcać dzieci do mądrej zabawy, dostosowanej do specyfiki rozwojowej dzieci, z uproszczoną gramatyką, częstym powtarzaniem słów.

Magazyn „Teletubbies” to gwarancja bezpiecznej zabawy i rozwijania pierwszych umiejętności w świecie pełnym miłości, śmiechu i wiecznego słońca z sympatycznymi, kolorowymi bohaterami.
W każdym numerze nie zabraknie gier, zabaw i zagadek idealnie przystosowanych do młodego wieku czytelników. Wszystko przy współudziale Laa-Laa, Tinky Winky, Po Dipsy oraz odkurzacza Noo-Noo, który jest też bohaterem pierwszego numeru. Opowieści i polecenia z poszczególnych stron czasopisma inspirują dzieci i ich opiekunów do wspólnego żartowania, tulenia, liczenia, tańczenia czy opowiadania sobie krótkich historii. Teletubbies towarzyszą maluchom i wspierają je w zaproponowanych zadaniach i zabawach na kolejnych stronach.

W poszczególnych wydaniach na entuzjastów czwórki przyjaciół będzie czekać dodatkowo zabawka związana ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru będą dołączone figurka Laa-Laa i łóżeczko. Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł, na rynku pierwszy numer będzie dostępny od 28 czerwca 2017 r. Wprowadzenie magazynu będzie wsparte kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów sponsoringowych na kanałach dziecięcych telewizji oraz przed programami śniadaniowymi, a także komunikację na kanale YouTube, Facebooku oraz w mediach własnych Egmontu.

FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA
Tytuł: „Teletubbies”
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Premiera: 28. czerwca 2017 r.
Grupa docelowa: dzieci 2-3 lata
Cena: 9,99 zł
Redaktor naczelna: Jolanta Tomala
Liczba stron: 24
Licencjodawca: DHX Worldwide Limited

 

 

Tagi: Egmont

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.