Instagram startuje z samoobsługowymi reklamami

Instagram startuje z samoobsługowymi reklamami

Przegląd

Facebook informuje, że oprócz Polski nowa oferta reklamowa dla lokalnych firm trafi m.in. do Włoch, Hiszpanii, Meksyku, Indii czy Korei Południowej. Dodatkowo od 30 września br. reklamy na Instagramie będą dostępne na całym świecie.

Serwis podkreśla, że we wszystkich obsługiwanych przez Instagram krajach stosowany będzie system samodzielnej obsługi kampanii reklamowych, dostępny zarówno dla małych, jak i średnich lokalnych firm.

Przedstawiciele Instagrama nie ukrywają, że reklamy, które mają pojawiać się w polskiej wersji platformy będą w wysokim stopniu sprofilowane, a do precyzyjnego targetowania odbiorców zostaną wykorzystane zarówno dane pochodzące z profili użytkowników Facebooka, jak i stosowane w tym serwisie narzędzia reklamowe i analityczne.

Przy okazji wejścia na nowe rynki Instagram oddał w ręce reklamodawców kilka nowych funkcji. Wśród nich są m.in. zdjęcia o poziomej orientacji, filmy wideo o długości do 30 sekund oraz Marquee – nowy produkt premium, który ma gwarantować przyciągnięcie uwagi odbiorców i pomóc w szybkim zwiększeniu zasięgu przy kampaniach na przykład premier filmowych czy wprowadzania na rynek nowych produktów.

 

czytaj więcej: wirtualnemedia.pl

Kategorie: nowe technologie

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.