Ranking największych reklamodawców w wyszukiwarce Google

Ranking największych reklamodawców w wyszukiwarce Google

Przegląd

Amazon wydał w 2013 r. 157,7 mln dol. na reklamę w wyszukiwarce Google. To najwięcej spośród amerykańskich firm ujętych w analizie magazynu „AdAge”. Ranking mocno różni się od listy największych reklamodawców uwzględniającej wszystkie media.

Według eMarketera w minionym roku lider zestawienia osiągnął przychód reklamowy w wysokości 750 mln dol. Prognozy sugerują, że 2014 r. ma zamknąć z zyskiem na poziomie miliarda dol.

25 firm sklasyfikowanych w rankingu wydało łącznie 1,34 mld dol. na reklamy w wyszukiwarce. W samym tylko lipcu 2014 r. Amazon przeznaczył prawie 19,5 mln dol. na reklamę w Google i 1,2 mln dol. na reklamę w wyszukiwarce Bing Microsoftu.(marketing news)

Tagi: Amazon, Google

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.