Ranking największych reklamodawców w wyszukiwarce Google
Przegląd
- Typ: Rynek międzynarodowy
- Marka: Amazon, Google
Amazon wydał w 2013 r. 157,7 mln dol. na reklamę w wyszukiwarce Google. To najwięcej spośród amerykańskich firm ujętych w analizie magazynu „AdAge”. Ranking mocno różni się od listy największych reklamodawców uwzględniającej wszystkie media.
Według eMarketera w minionym roku lider zestawienia osiągnął przychód reklamowy w wysokości 750 mln dol. Prognozy sugerują, że 2014 r. ma zamknąć z zyskiem na poziomie miliarda dol.
25 firm sklasyfikowanych w rankingu wydało łącznie 1,34 mld dol. na reklamy w wyszukiwarce. W samym tylko lipcu 2014 r. Amazon przeznaczył prawie 19,5 mln dol. na reklamę w Google i 1,2 mln dol. na reklamę w wyszukiwarce Bing Microsoftu.(marketing news)
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.