„Marketing” G. Armstronga i P. Koltera wydana nakładem Wolters Kluwer Polska już w sprzedaży
Dziesiąte wydanie amerykańskiego podręcznika do marketingu ukazało się właśnie na rynku.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler.
Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci, jak: Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.
Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych.
Autorzy w swojej książce odpowiadają m.in. na takie pytania:
· Na czym polega koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej?
· Jakie są sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych?
· Jakie są współczesne narzędzia budowania relacji z klientem?
“Marketing jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne”.
prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego
Książka do nabycia w księgarni internetowej www.profinfo.pl
http://www.profinfo.pl/biznes/marketing-i-pr/p,marketing-wprowadzenie,50939.html#40160940
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.