Jeremy Wright "Blogowanie w biznesie"

Jeremy Wright "Blogowanie w biznesie"
Jeremy Wright Blogowanie w biznesie

 

 
 
Miliony użytkowników internetu na całym świecie piszą w swoich blogach o firmach i ich produktach, dyskutują o bieżących trendach. Nie można tego fenomenu lekceważyć.

Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, prezentuje na licznych przykładach, dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem. Opisuje , w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na strategie marketingowe, innowacyjność i zmiany organizacyjne, które odmienią twoje przedsiębiorstwo.

W książce podane są przykłady znanych na świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi – są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors.

Książka została wydana w kwietniu przez Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
 

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.