Inmedio – mniej saloników, wzrost przychodów

Inmedio – mniej saloników, wzrost przychodów

Przegląd

Holding Eurocash, właściciel m.in. sieci saloników Inmedio podsumował ubiegły kwartał. Jak wynika z opublikowanego raportu, przychody saloników prasowych Inmedio w zeszłym kwartale zwiększyły się rok do roku o 22,4 proc. do 142,5 mln zł, a w całym półroczu – o 17,4 proc. do 265,11 mln zł. Sprzedaż wzrosła, mimo że sieć Inmedio się zmniejszyła: na koniec czerwca br. liczyła 407 placówek, wobec 417 na koniec ub.r. i 428 w połowie ub.r.

Zysk EBITDA grupy Eurocash w drugim kwartale 2022 roku wyniósł 256,3 mln zł wobec 86,7 mln zł zysku rok wcześniej – poinformowała spółka w raporcie kwartalnym.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eurocash-chce-zeby-frisco-za-trzy-lata-mialo-1-mld-zl-wplywow-mniej-salonikow-inmedio

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Inmedio