Zmiany w Zarządzie e-Kiosk S.A.
Przegląd
- Typ: Zmiany personalne
- Marka: e-Kiosk
Gremi Media S.A., większościowy udziałowiec e-Kiosk, odwołała Łukasza Pielę ze składu Zarządu Spółki i z funkcji Prezesa Zarządu. Na jego miejsce powołała Wojciecha Pawłowskiego powierzając mu funkcję Prezesa Zarządu począwszy od dnia 3 czerwca 2024r. Powołano także Wojciecha Szymczyka na stanowisko wiceprezesa i chief growth officera.
Wojciech Pawłowski od początku swej kariery związany jest z branżą telekomunikacyjną i płatnej telewizji. W Polkomtelu, Netii i Cyfrowym Polsacie pełnił managerskie funkcje w obsłudze klienta, finansach, business intelligence, marketingu i sprzedaży. Od 2016 r. odpowiadał za marketing bezpośredni, zarządzanie wartością klienta, procesy dosprzedaży, retencji i antychurn. Od 2021 r. odpowiadał natomiast kompleksowo za budowę wartości bazy klientów, budżetowanie, raportowanie i analitykę obszaru klientów masowych, portale e-commerce oraz performance marketing w Grupie Polsat Plus w zakresie marek Plus, Plush, Polsatbox i Netia. Zarządzał zespołami i projektami, prowadząc do osiągania ambitnych celów biznesowych, wdrażając innowacyjne rozwiązania.
– Przed nami wiele ekscytujących wyzwań związanych z dostarczaniem unikalnych doświadczeń dla konsumentów treści z zakresu informacji, publicystyki i literatury. To dla mnie nie tylko zawodowe wyzwanie, ale także misja – szczególnie ważna w czasie szerzącej się dezinformacji i potęgowanych emocji – podkreśla Pawłowski w komunikacie prasowym. – Wierzę, że rosnąca rzesza odbiorców sprawdzonej informacji, czytelników książek, zasoby treści, którymi dysponujemy oraz możliwości, jakie dają współczesne rozwiązania IT i AI pozwolą sprawnie dostarczyć wymierną wartość klientom i inwestorom spółki – zapowiada.
Wojciech Szymczyk w ciągu dwudziestu lat kariery zawodowej zdobywał doświadczenie w branżach FMCG, telekomunikacyjnej oraz kulturze i rozrywce zarządzając obszarami digital i e-commerce takich marek jak Marlboro (Philip Morris), Heyah (T-mobile), Netia (Polsat) i Multikino (VUE International). Ostatnie 3 lata pełnił funkcję Chief Growth Officera w Audiotece, gdzie odpowiadał za obszary marketingu, e-commerce, produktu oraz business intelligence.
źródło e-kiosk