„Wszystko w temacie” nowa platforma komunikacji Empik

„Wszystko w temacie” nowa platforma komunikacji Empik

Przegląd

Empik startuje z nową platformą komunikacji i claimem marki „Wszystko w temacie”. Autorem idei kreatywnej jest agencja Plej.

Platforma kreatywna „Wszystko w temacie” stworzona przez Plej stawia na egalitaryzm, demokratyczność, bo przecież Empik jest wielowymiarowy i różnorodny. To nie tylko salony tradycyjnie kojarzone z książkami, muzyką czy grami, ale i sklep online – ogromny marketplace, który oferuje 3,5 mln produktów z 20 kategorii, np. Dom i Ogród, Sport, Elektronika czy Zdrowie i Uroda oraz Delikatesy. Mamy coś i dla fanów kultury popularnej, i kultury alternatywnej, i dla tych, co szukają żywych kultur drożdży. „Wszystko w temacie” uwypukla i podkreśla, że jesteśmy przestrzenią nowoczesną i otwartą, dla każdego i dla wszystkich: nikogo nie pomijamy

– mówi Artur Malinowski, Chief Marketing Officer Empiku.

 

 

Hasło „Wszystko w temacie” stanie się więc integralną częścią wszystkich kolejnych kampanii Empiku i będzie stanowić punkt wyjścia do opowiadania o ofercie, promocjach, okazjach w ramach sezonów handlowych czy wydarzeń wizerunkowych – np. Wszystko w temacie kultury jazdy, Wszystko w temacie pasji i pracy.

Nowa kampania wizerunkowa wystartowała 1 sierpnia , a pierwszą akcją będzie Wszystko w temacie powrotu do szkoły, prezentowane na nośnikach w ponad 300 salonach Empik – m.in. na banerach w witrynach, nakładkach na bramki i tabliczkach regałowych a także na stronie Empik.com i w aplikacji mobilnej Empik.

 

 

Kategorie: Wydarzenia
Tagi: EMPiK