Willson Media na rynku wydawniczym

Willson Media na rynku wydawniczym

Przegląd

Wraz z początkiem roku producent filmowy i post produkcyjny Willson Media – licencjodawca książek i filmów Nela Mała Reporterka – rozszerzył swoją działalność o aktywność wydawniczą na rynku książki. Powstające w ramach grupy projekty w dalszym ciągu opierać się będą na treściach edukacyjnych skierowanych do dzieci o charakterze przyrodniczo-geograficznym.

Willson Media wchodzi na rynek z silną pozycją, ponieważ tytułem strategicznym grupy jest skierowana do dzieci i młodzieży seria podróżnicza Neli Małej Reporterki. Oprócz wydawania nowych książek autorstwa Neli, po stronie firmy nadal pozostaje obsługa post produkcyjna i promocyjna reportaży telewizyjnych nastoletniej pisarki oraz organizacja spotkań autorskich.

Willson Media ma szerokie kompetencje, ponieważ oprócz współpracy z autorami i bieżącymi działaniami oficyny, zajmuje się także produkcją i post produkcją filmowo-telewizyjną. Naszymi odbiorcami są głównie dzieci oraz młodzież” – wyjaśnia Agnieszka Sanecka – PR&Marketing Director grupy filmowo-wydawniczej. Obecnie, partnerami oraz licencjobiorcami marki są m.in. Burda Media (National Geographic) oraz TVP.

Działania Willson Media skupiają się głównie wokół projektów o profilu przyrodniczym, geograficznym oraz proekologicznym. Wydawnictwo postawiło także na rozwój najmłodszej odnogi swojej działalności, a mianowicie działu animacji.

Wśród działań zaplanowanych na 2020 rok, oprócz sprawdzonych i lubianych przez czytelników tytułów, mamy kilka zupełnie nowych publikacji oraz produkcji. Działamy razem z twórcami polskimi oraz zagranicznymi, dlatego nie raz zaskoczymy naszych odbiorców, zarówno tych młodszych, jak i starszych” – podsumowuje Agnieszka Sanecka.

Grupa współpracuje również z fundacją The Adventure starts Here Foundation, założoną przez Nelę Małą Reporterkę.

 

Więcej informacji na stronie www.willson-media.com

Kategorie: Rynek Polski