1,3 miliona wizyt w jeden dzień, ponad 84 zamówienia na minutę!

Przegląd

1,3 miliona wizyt na stronie i 5 000 zamówień składanych co godzinę w szczytowych momentach dnia, czyli ponad 84 zamówienia na minutę – jeden z największych i najpopularniejszych polskich sklepów online odnotował rekordowy Czarny Piątek w swojej historii. Tegorocznej odsłonie dnia największych wyprzedaży i obniżek cen w Empiku towarzyszyły liczne promocje w ciągu tygodnia (Black Week) i wielkie okazje dostępne tylko od piątku do niedzieli (Black Weekend). Jednak największe zainteresowanie zakupami online i sprzedażowy sukces nastąpiły właśnie 29 listopada w Black Friday.

1,3 miliona wizyt w jeden dzień
W tegoroczny Black Friday zainteresowanie ofertą sklepu Empik.com pobiło wszelkie rekordy. W ciągu 24 godzin Empik.com odnotował niemal 1,3 miliona wizyt, w tym blisko 900 tysięcy odwiedzin z urządzeń mobilnych, co stanowiło aż 65% całego ruchu online. Aplikację mobilną Empiku odwiedzono w tym dniu ponad 230 tysięcy razy. Liczba zamówień składanych co godzinę wyniosła 5 000 w szczytowych momentach dnia, co przekłada się na ponad 84 zamówienia na minutę. Co ciekawe zakupy zrealizowane z wykorzystaniem smartfonu były w tym roku wyższe o 105% niż w Black Friday ubiegłego roku. Wśród najczęściej wybieranych produktów królowały gry planszowe, książki Olgi Tokarczuk, opaska sportowa, najnowszy bestseller Katarzyny Bondy, powerbank i słuchawki.

TOP 10 – najchętniej kupowane produkty:

1. Gra zręcznościowa Jenga Classic

2. „Bieguni” – Olga Tokarczuk

3. Xiaomi Mi Band 4

4. „Miłość leczy rany” – Katarzyna Bonda

5. Gra logiczna Scrabble Original

6. Gra towarzyska Dobble

7. Powerbank XIAOMI Mi 2S

8. „Księgi Jakubowe” – Olga Tokarczuk

9. Słuchawki JBL T460BT

10. Zabawka interaktywna Skip Hop Pszczółka

 

Do tegorocznego święta wielkich wyprzedaży przygotowywaliśmy się miesiącami, analizując, jakie promocje spodobają się odbiorcom. Liczba zamówień składanych co godzinę podczas Black Friday 2019 w szczytowych momentach dnia wyniosła ponad 5 000. Dowodzi to, że nasi klienci darzą nas wielkim zaufaniem i to jest dla nas największy sukces – mówi Damian Sękala, dyrektor departamentu marketingu interaktywnego Empiku.

 

 

źródło EMPiK

Kategorie: Wydarzenia
Tagi: EMPiK