Niski indeks glikemiczny. Dieta dla zdrowia

Przegląd

Dzięki najnowszej książce uznanej dietetyczki Agaty Lewandowskiej przekonasz się, że w diecie o niskim indeksie glikemicznym trudna jest tylko… jej nazwa.

Autorka poradnika w bardzo przystępny sposób objaśnia, czym jest IG, jak policzyć jego wartość w posiłkach i dlaczego powinniśmy dbać o to, by była jak najniższa. Dieta o niskim indeksie glikemicznym to doskonały sposób odżywiania nie tylko dla osób ze schorzeniami takimi jak cukrzyca czy insulinooporność, ale dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się zdrowiem i zgrabną sylwetką.

Z książki dowiesz się między innymi:
·        Jaki jest indeks glikemiczny poszczególnych produktów?
·        Ile powinien wynosić indeks glikemiczny twoich posiłków?
·        Dlaczego warto stosować dietę o niskim IG?
·        Jak samodzielnie komponować zdrowe i smaczne posiłki?
·        Ile i jak można schudnąć na diecie o niskim IG?
·        Czy warto stosować słodziki?

W książce oprócz wskazówek i porad znajdziesz także tabelę produktów o niskim, średnim i wysokim IG oraz blisko 100 przepisów na dania główne, śniadania, sałatki, koktajle, zupy, desery i przekąski – wszystkie smaczne, sycące i łatwe do przygotowania.   Agata Lewandowska – dietetyk, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, SGGW oraz podyplomowych studiów z psychodietetyki na SPWS. Interesuje się sportem, zdrowym stylem życia oraz wpływem codziennej diety na zdrowie.

Patronat medialny nad publiakcją sprawuje Magazyn PEN oraz portal mojacukrzyca.org.

http://www.rm.com.pl/

Kategorie: Hobby i Poradniki