Wydawnictwo Zwierciadło 3,02 mln zł ze sprzedaży książek w 2017
Przegląd
- Typ: Rynek Polski
- Marka: wirtualnemedia.pl, Zwierciadło
Wydawnictwo Zwierciadło, publikujące miesięczniki „Zwierciadło” i „Sens” oraz książki, zanotowało 20,49 mln zł wpływów sprzedażowych (13,3 proc. niższe niż rok wcześniej) oraz 1,7 mln zł straty netto (wobec 1,53 mln zł straty w 2016 roku). – czytamy na stronie wirtualnemedia.pl.
Na 19 mln zł wpływów netto Wydawnictwa Zwierciadło ze sprzedaży produktów w ub.r. złożyło się przede wszystkim 9,01 mln zł z usług reklamowych, 6,46 mln zł ze sprzedaży czasopism oraz 3,02 mln zł ze sprzedaży książek. Od 2010 roku spółka opublikowała ok. 100 tytułów w wersji papierowej i elektronicznej.
Właściciel zapewnia wsparcie, Wydawnictwo Zwierciadło tnie koszty W sprawozdaniach zaznaczono, że w czerwcu br. firma European Media Essence Limited, właściciel Wydawnictwa Zwierciadło, zadeklarował udzielenie mu dalszego wsparcia finansowego w celu umożliwienia kontynuacji działalności. Jednocześnie wydawnictwo pracuje nad poprawieniem swojej kondycji finansowej. – Produkty ulegają zmianom merytorycznym i wizualnym, rozpoczęto proces redukcji kosztów. Głównym założeniem strategicznym spółki jest odzyskanie stabilnej pozycji na rynku wydawniczym, realizacja projektów oraz usług o wysokiej jakości, kontynuacja dotychczasowej działalności oraz poszerzenie działalność digitalowej – opisano w sprawozdaniu.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wydawnictwo-zwierciadlo-przychody-zmalaly-o-13-proc-1-7-mln-zl-straty