Poczta Polska chce zwiększyć swój udział na wartym 5,7 mld zł rynku kurierskim

Poczta Polska chce zwiększyć swój udział na wartym 5,7 mld zł rynku kurierskim

Przegląd

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Poczta Polska chce zwiększyć swój udział na wartym 5,7 mld zł rynku kurierskim, który pod względem wartości i liczby przesyłek rośnie w tempie dwucyfrowym, stwarzając świetne perspektywy na przychody i zyski. Dlatego zmienia strategię dotarcia do nadawców i odbiorców paczek.

Firma przyspiesza otwieranie placówek w centrach handlowych, w osiedlowych pasażach oraz na wsiach. Tylko w tym roku w dwóch pierwszych lokalizacjach chce ich uruchomić 60. To trzy razy tyle co w roku ubiegłym. Nowe placówki powstaną m.in. w Nowym Sączu, Pszczynie, Gdańsku i Lublinie. Na wsiach przybędzie kilkanaście nowych placówek.

Jeśli chodzi o wsie, to jest to rynek ciągle niezagospodarowany, w dodatku niezwykle trudny i kosztowny w obsłudze. Z tego względu niechętnie rozwijają się na nim firmy kurierskie, co oznacza brak konkurencji dla Poczty.

 

za dlahandlu.pl

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0
Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.