Empik ponownie w czołówce najsilniejszych polskich marek
Empik zajął 5 miejsce w prestiżowym corocznym rankingu najsilniejszych polskich marek ogłaszanym przez dziennik “Rzeczpospolita”.
W TOP 10 jest jedynym przedstawicielem branży retailowej a w TOP 50 można znaleźć jeszcze tylko dwie inne polskie marki z segmentu: handel.
Indeks siły marki uwzględnia takie wskaźniki jak: preferencje konsumentów, lojalność, stopa referencji, prestiż, postrzegana jakość, świadomość marki, priorytet w świadomości oraz postrzegana wartość.
Kolejny skok Empiku w rankingu Siły Marki (w ciągu roku o dwa miejsca) jest wynikiem konsekwentnej realizacji strategii w obszarach, które mają wpływ i bezpośrednie przełożenie na postrzeganie marki (omnichannelowy model rozwoju, łączący najszerszy zasięg sieci fizycznej i platformę e-commerce z najnowocześniejszymi technologiami w ramach digital i mobile). – czytamy w komunikacie.
Szczegółowe informacje można znaleźć w ostatnim piątkowym wydaniu “Rzeczpospolitej”.
Artykuły powiązane:
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.