Mój Empik z kolejnym rekordem
Przegląd
- Typ: Rynek Polski
Dwa miliony uczestników w niespełna dziesięć miesięcy – to nowy rekord programu Mój Empik. O sukcesie Mojego Empiku świadczą również 42% udział transakcji z kartą w ogólnej sprzedaży, wysokie wskaźniki otwieralności personalizowanej komunikacji mailowej czy dziesięć tysięcy książek przekazanych bibliotekom szkolnym.
Kim są uczestnicy pierwszego uczącego się programu lojalnościowego w Polsce? Aż 70% z dwóch milionów odbiorców stanowią kobiety, blisko 80% to osoby do 40 roku życia, a 190 tysięcy osób korzysta z programu poprzez aplikację mobilną.
Przedstawiciele Empiku nie kryją zadowolenia z imponującego poziomu rekrutacji i podkreślają, że w tak krótkim czasie Mój Empik zdobył zaufanie i stał się jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Atrakcyjne promocje, trafione rekomendacje – takie benefity z uczestnictwa najczęściej wymieniają sami posiadacze karty.
– Aktywności naszych klientów potwierdzają, że program jest dla nich użyteczny, a na tym najbardziej nam zależało. Uczestnicy Mojego Empiku pozytywnie reagują na kierowane do nich rekomendacje nowości wydawniczych, a także tytułów proponowanych na podstawie ich wcześniejszych transakcji. Często decydują się na ich zakup – mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.
Program Mój Empik, poza oferowaniem korzystnych rabatów i promocji, indywidualnych rekomendacji dopasowanych do upodobań odbiorcy, pełni też rolę informatora kulturalnego. Promuje najciekawsze wydarzenia lokalne – zarówno w salonach Empik, jak i poza nimi, często z dodatkowymi ofertami promocyjnymi i konkursami dla klientów. – Podobno trudno jest się umówić z Davidem Lagercrantzem. Mnie się to jednak udało! Wystarczyło tylko wygrać konkurs Mojego Empiku, w którym nagrodą był lunch z pisarzem. To była piękna rozmowa o książkach, o pisaniu i o innych sprawach. A David Lagercrantz sprawił, że poczułam się, jakbym sama znalazła się nagle w powieści – mówi laureatka konkursu, Agnieszka z Krakowa.
– W naszych dalszych działaniach będziemy koncentrować się na budowaniu wiedzy o klientach i doskonaleniu personalizacji tak, by rekomendować klientom jak najlepiej dobraną ofertę. Planowane są nowe, bardzo atrakcyjne promocje na różne kategorie produktów tak, aby każdy znalazł coś ciekawego dla siebie – mówi Barbara Fitał, menadżer ds. programu lojalnościowego w Empiku.
Mój Empik ma również wymiar społeczny. Uczestnicy programu przyczyniają się do zapełniania półek bibliotek i wspierania rozwoju czytelnictwa wśród dzieci. Na początku 2017 roku pierwsze 10 placówek wyłonionych w konkursie internetowym otrzymało od Empiku po tysiąc wybranych książek. Kolejna edycja akcji i przyjmowanie zgłoszeń od bibliotek szkolnych z całej Polski startuje już we wrześniu.
Program Mój Empik wystartował w sierpniu 2016 roku i po 100 dniach zapisało się do niego aż milion osób. Program jest całkowicie bezpłatny i daje uczestnikom wiele korzyści. W salonach i na stronie internetowej są dostępne atrakcyjne oferty rabatowe dla wszystkich posiadaczy karty – zarówno tej plastikowej, jak i mobilnej.
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.