Exclusive White Paper: The Business of Books 2016

Exclusive White Paper: The Business of Books 2016

Przegląd

46 procent ludności świata korzysta z Internetu – o 10 procent więcej niż w roku poprzednim. Ilość osób korzystających z mediów społecznościowych za pośrednictwem telefonów komórkowych zanotowała również imponujący wzrost o 17 procent w stosunku do roku 2015, osiągając w sumie 1,97 miliarda ludzi – 27 procent ludności świata. Co te zmiany oznaczają dla świata wydawnictwa?

W swojej nowej Białej Księdze  „The Business of Books 2016″, z informacji zebranych wyłącznie na Targach Książki we Frankfurcie Business Club, ekspert ds wydawnictw dr Rüdiger Wischenbart, prezentuje najnowsze wydarzenia, trendy rynkowe i perspektywy. Biorąc pod uwagę w szerszym kontekście toczącą się transformację wszystkich mediów i  przemysłu komunikacyjnego, Biała Księga bada ogólne tendencje na rynku, analizując niektóre z największych rynków książki, w najdrobniejszych szczegółach – w USA, Wielkiej Brytanii, Francji,  Niemczech, jak również Hiszpanii i Holandii.

Całą Białą Księgę  można pobrać za darmo tutaj: www.book-fair.com/whitepaper

 

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.