Topnieje rynek miesięczników podróżniczych

Topnieje rynek miesięczników podróżniczych

Przegląd

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w listopadzie 2015 roku wyniosła 28 616 egz. Była ona o 21,24 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 17 708 egz., po spadku w skali roku o 17,29 proc.
Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,35 proc. i uplasował się na poziomie 7 545 egz.

Zaś zdecydowanie najwięcej stracił, plasujący się tuż za podium magazyn „Voyage” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmalała bowiem o 44,01 proc. i wyniosła 3 937 egz.

Sprzedaż wszystkich tytułów w tym segmencie w listopadzie 2015 roku wyniosła o 21,22 proc. mniej, niż w listopadzie 2014 roku.

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.