Amazon pokazał Polakom co ich omija

Amazon pokazał Polakom co ich omija

Zachęcamy do lektury relacji Tomasza Popielarczyka – Antyweb, z pierwszej w Polsce konferencji Amazona dla dziennikarzy, na której miało zostać zaprezentowane portfolio produktów, a także inteligentny głośnik Amazon Echo.

“… konferencja jest początkiem komunikacji Amazona w Polsce. Nieprzypadkowo zorganizowano ją w gmachu Biblioteki Uniwersytety Warszawskiego, bo motywem przewodnim był „powrót do korzeni”. Amazona chyba nikomu przedstawiać nie trzeba. Mimo to, dobre pierwszych kilkadziesiąt minut konferencji upłynęło pod znakiem przybliżania historii, początków, a także tłumaczenia filozofii i DNA firmy. Tutaj oczywiście pojawiły się dobrze znane hasła: konsument priorytetem, najszersza oferta oraz liczne portfolio produktowe.

Amazon to jednak nie tylko usługi, ale również szerokie portfolio produktowe. Od razu pojawiła się oczywista kwestia: nie sprzedajemy urządzeń po to, aby zarabiać pieniądze. Zarabiamy pieniądze na tym, że konsumenci korzystają z naszych rozwiązań. (…)

Pewnie nie możecie się oprzeć wrażeniu, że konferencję zorganizowano zupełnie bezcelowo. Niestety ja częściowo też. Rozumiem, że Amazon w ten sposób, chce budować grunt pod relacje z mediami i sieć kontaktów. Tak naprawdę jednak nie udało się nam uzyskać żadnych konkretnych informacji dotyczących oficjalnego uruchomienia polskiej wersji sklepu. Wiadomo jedynie, że niebawem uruchomiona zostanie wysyłka sprzętu z Niemiec, a więc trzeciego po Wielkiej Brytanii i USA sklepu internetowego. Rynek za naszą zachodnią granicą jest zresztą dla Amazona szczególnie ważny. Przedstawiciele firmy przyznają, że rozmiarami przebija on nawet ten brytyjski. Co jednak z Polską?czytaj dalej TUTAJ

Kategorie: Rynek Polski

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.