Facebook z nowymi narzędziami do targetowania wpisów i zarządzania treściami

Facebook z nowymi narzędziami do targetowania wpisów i zarządzania treściami

Przegląd

Pierwsza z funkcji,  Interest Targeting  ma pomagać autorom treści w dokładnym sprecyzowaniu grupy użytkowników, do których mają trafić wybrane treści na przykład na podstawie ich zainteresowań.

grafika pochodzi z serwisu Wirtualnemedia.pl


Druga opcja, Post End Date, to narzędzie umożliwiające wydawcy dokładne określenie czasu, w jakim konkretny post ma być widoczny na tablicy użytkownika. Pozwala także na usuwanie wpisów, które straciły już swoją aktualność – na przykład nieaktualną prognozę pogody czy informację o konkursie, który już się zakończył.

Ostatnie z narzędzi – Smart Publishing – jest przeznaczone głównie do oceny popularności konkretnych treści. (czytaj więcej w Wirtualnemedia.pl)

Kategorie: nowe technologie
Tagi: facebook

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.