Facebook z nowymi narzędziami do targetowania wpisów i zarządzania treściami
Przegląd
- Typ: Nowe technologie
- Marka: Facebook
Pierwsza z funkcji, Interest Targeting ma pomagać autorom treści w dokładnym sprecyzowaniu grupy użytkowników, do których mają trafić wybrane treści na przykład na podstawie ich zainteresowań.
grafika pochodzi z serwisu Wirtualnemedia.pl
Druga opcja, Post End Date, to narzędzie umożliwiające wydawcy dokładne określenie czasu, w jakim konkretny post ma być widoczny na tablicy użytkownika. Pozwala także na usuwanie wpisów, które straciły już swoją aktualność – na przykład nieaktualną prognozę pogody czy informację o konkursie, który już się zakończył.
Ostatnie z narzędzi – Smart Publishing – jest przeznaczone głównie do oceny popularności konkretnych treści. (czytaj więcej w Wirtualnemedia.pl)
Artykuły powiązane:
Kategorie:
nowe technologie
Tagi:
facebook
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.