Debiutancka powieść Ewy Trojanowskiej

Debiutancka powieść Ewy Trojanowskiej
Sekrety Adama

Kariera, związki, życie na krawędzi…

Debiutancka powieść Ewy Trojanowskiej zatytułowana „Sekrety Adama” opowiada o współczesnym człowieku sukcesu. Książka ukaże się 7 listopada br. nakładem wydawnictwa G+J Książki.

Życie tytułowego bohatera wydaje się być doskonałe. Adam świetnie zarabia, czuje się ważny i doceniany. Często podróżuje, żyje szybko i komfortowo. Ma powodzenie u kobiet. Jednak w idealnym świecie zaczyna mu czegoś brakować… Kiedy zbliża się do czterdziestki i coraz częściej dopadają go natrętne myśli, których nie potrafi nazwać ani sobie z nimi poradzić.

Książka „Sekrety Adama” opisuje intrygujący i złożony świat wyższych sfer biznesu z perspektywy inteligenta, wrażliwca, a przy tym niepokornego mężczyzny. Pokazuje specyfikę pracy w dużej korporacji.

O autorze:
Ewa Trojanowska, studiowała literaturę. Zawodowo zajmowała się projektowaniem i wystrojem wnętrz. Pasjonuje się sztuką, podróżami oraz dobrą kuchnią. Sekrety Adama są jej debiutem literackim.

Dane wydawnicze:
Autor: Ewa Trojanowska, tytuł: „Sekrety Adama” wydawnictwo G+J Książki, data premiery: 7 listopada 2012 roku, ISBN 978-83-7778-205-7, cena detaliczna 31,90 zł, format 130×195 mm, liczba stron 384 , kategoria: Powieść współczesna, oprawa miękka.

Kontakt dla mediów:
Magdalena Swoboda-Młynarczyk, e-mail: magda@swobodapr.pl, tel. 692 444 289
Magda Graczyk, e-mail: magdagraczyk@swobodapr.pl, tel. 504 351 991

Patroni:
          

O Wydawnictwie G+J Książki
Wydawnictwo książkowe G+J istnieje od ponad dwudziestu lat. W ofercie ma ponad 600 tytułów. Rocznie wydaje ponad 300 pozycji książkowych. Są one opatrzone brandem G+J Książki i National Geographic. G+J Książki to czołowy wydawca literatury pięknej i popularnej, którego oferta obejmuje ponad 300 tytułów (powieści, thrillery, poradniki, biografie, kulinaria i książki dla dzieci). W 2012 r. jako jedyny wydawca, G+J Książki otrzymało aż dwie statuetki Bestseller Empiku 2011. National Geographic jest liderem w dziedzinie publikacji ilustrowanych. Katalog wydawniczy obejmuje literaturę podróżniczą, poradniki fotograficzne, przewodniki turystyczne, książki popularnonaukowe dla dzieci i dorosłych oraz albumy. W sprzedaży jest ponad 200 tytułów. Znakiem rozpoznawczym publikacji National Geographic jest nie tylko charakterystyczna żółta ramka, ale także doskonałej jakości zdjęcia najwybitniejszych fotografików na świecie.
 

Kategorie: Literatura

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.