Oficyna Wydawnicza Impuls w 2011 roku

Oficyna Wydawnicza Impuls w 2011 roku
Oficyna Wydawnicza Impuls to zlokalizowane w Krakowie wydawnictwo i księgarnia oferująca publikacje z zakresu nauk społecznych; psychologii, pedagogiki, socjologii, filozofii, a także: poradniki dla rodziców i nauczycieli, publikacji muzycznych, szeroko pojętej pedagogiki, w tym specjalnej, wczesnoszkolnej, resocjalizacji, alternatywnych dziedzin edukacji akademickiej: gerontologia, arteterapia, biblioterapia, dogoterapia.
 
Oficyna oferuje książki tradycyjne oraz elektroniczne w formacie ebook (ibuk). Ponadto oferuje kompleksowy cykl wydawniczy obejmujący: skład komputerowy, projekty graficzne i wizualne, opracowanie typograficzne i plastyczne publikacji, wielostopniową redakcję i korektę książek, druk i oprawę oraz archiwizowanie.

Wydawnictwo posiada własny dział wysyłkowy, prowadzący bazy adresowe instytucji i osób prywatnych zainteresowanych książkami oficyny. Zamówienia są realizowane na bieżąco. Na rynku wydawniczym “Impuls” współpracuje z tymi hurtowniami i księgarniami, które są w stanie dotrzymywać umów kupna-sprzedaży i respektują prawa obrotu gospodarczego. 

Właścicielem wydawnictwa i zarazem jego dyrektorem od początku jest Wojciech Śliwerski. Na koniec ubiegłego roku firma zatrudniała 24 osoby.

Do najważniejszych wydarzeń 2011 roku Impuls zalicza m.in.:

  • wzrost ilościowy oferty oraz źródeł dostępu do publikacji elektronicznych Impulsu (obecnie oferta oficyny liczy prawie 400 ebooków) – e-book oraz i-buk,
  • wzrost oferty o kolejne nowości i znakomitych autorów. Obecnie oferta liczy ponad 650 publikacji, natomiast w roku 2011 wydaliśmy 120 nowych tytułów,
  • utrzymanie wysokiego poziomu ilości wydanych i sprzedanych książek,
  • wydawanie książek dotyczących nowych, alternatywnych czy mało popularnych, a zarazem nie odkrytych kierunków edukacji, pedagogiki i wychowania,
  • wzrost nowych klientów zarówno instytucjonalnych jak i indywidualny,
  • zwiększenie ilości spotkań z ofertą wydawnictwa – targi oraz konferencje,
  • udział w 15-stych Targach Książki Kraków 2011 oraz Tragach Książki Academia,
  • rozszerzenie ilości źródeł  reklamy i promocji wydawnictwa,
  • rozszerzenie ilości źródeł  reklamy i promocji wydawnictwa, wzmocnienie współpracy z wieloma serwisami i portalami internetowymi oraz prasą branżową
  • liczne nagrody i wyróżnienia dla publikacji wydawnictwa
  • liczne konkursy, bardzo dużo recenzji w prasie i Internecie
  • utworzenie Kanału OW Impuls na YouTube. Już teraz wydawnictwo prezentuje pięć filmików reklamujących zacne książki!

Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:

  • Co babcia i dziadek śpiewali, kiedy byli mali + CD
  • Jak pisać pracę magisterską .Poradnik dla studentów
  • Terapia Pedagogiczna. Zagadnienia praktyczne i propozycje zajęć+CD
  • Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela
  • Rysowane wierszyki
  • Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej
  • Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek sz, ż, cz, dż
  • Kwestionariusz badania mowy
  • Materiał wyrazowo-obrazkowy s, z, c, dz
  • Terapia Pedagogiczna. Zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci

W 2011 roku Oficyna Wydawnicza „Impuls” zanotowała przychody ze sprzedaży książek na poziomie 3,06 mln zł, co daje niemal niezmieniony poziom w stosunku do roku 2010.

W roku ubiegłym nakładem wydawnictwa ukazała się 303 tytuły, w tym 120 nowości. Łącznie sprzedano 119 511 egz. książek.

W 2012 roku Impuls planuje wydanie 300 tytułów, w tym 130 nowości.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.