LexisNexis Polska – podsumowanie 2010 roku

LexisNexis Polska – podsumowanie 2010 roku
LexisNexis Polska – podsumowanie 2010 roku

W 2010 roku LexisNexis Polska osiągnęło przychody na poziomie 44,3 mln zł, osiągając wzrost przychodów na poziomie 9,4% w stosunku do roku poprzedniego, jednocześnie poprawiając wynik operacyjny o 9%. Miniony rok, był dla LexisNexis nie tylko rokiem efektywnym operacyjnie, rokiem wdrażania nowej oferty, ale także rokiem pracy nad jej dalszym rozwojem, z czego klienci w pełni korzystają już w pierwszych miesiącach 2011 roku.

Serwis Prawniczy LexPolonica poprzez znaczące poszerzenie stanu prawnego i dzięki licznym usprawnieniom umocnił swoją pozycję na rynku. Dodano 123 tys. nowych orzeczeń, około 70 pełnych komentarzy i monografii LexisNexis oraz blisko 1000 wzorów dokumentów i pism. Rozbudowano serwis także o nowe opcje i funkcjonalności, jak również wprowadzono szybsze i sprawniejsze wyszukiwanie.

Odpowiadając na potrzeby rynku biznesowego, w drugim półroczu 2010 roku powiększono bazę Serwisu Prawno-Gospodarczego (SPG) o ponad 100 tysięcy numerów NIP i REGON, które nie zostały ogłoszone w Monitorach Sądowych i Gospodarczych. Ułatwia to Klientom weryfikację zaległości płatniczych w połączonej z SPG bazie Krajowego Rejestru Długów. Dodano również dostęp w serwisie do niepublikowanych informacji o dacie uprawomocnienia się wykreślenia podmiotu w KRS.

W roku 2010 LexisNexis wprowadziło na rynek nowy produkt – Stronydlaprawnikow.pl. To jedyny serwis, którego właścicielem jest wydawnictwo informacji profesjonalnej, dzięki któremu prawnicy mogą stworzyć profesjonalną stronę internetową wraz z bezpieczną pocztą e-mail. Łatwa w budowie strona www, zapewnia kancelarii właściwą obecność w internecie oraz może stać się źródłem pozyskiwania nowych Klientów.

LexisNexis w minionym roku z powodzeniem poszerzało także ofertę szkoleń komercyjnych o tematyce prawniczej zarówno dla rynku biznesowego, prawniczego jak i administracji publicznej. W pierwszym roku oferowania szkoleń z oferty LexisNexis skorzystało blisko 2000 osób.

W ciągu całego roku LexisNexis Polska wydało blisko 250 tytułów książek z czego aż połowę stanowiły nowości wydawnicze. Liczba sprzedanych egzemplarzy książek zbliżyła się do 320 tys. Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2010 roku były: Informator Prawniczy 2011, znane i cenione na rynku Wielkie Komentarze LexisNexis do głównych ustaw cywilistycznych i gospodarczych oraz praktyczna seria Metodyk.

W grudniu 2010 wprowadzono nowy branding LexisNexis, którego głównym przesłaniem jest podkreślenie silnego ukierunkowania na klienta, przywiązanie do innowacyjności oraz wspieranie klientów w osiąganiu przez nich coraz lepszych rezultatów ich pracy.

W 2011 roku LexisNexis zamierza kontynuować rozwijanie oferty dla rynku prawniczego, biznesowego, akademickiego i administracji publicznej, zarówno w sferze nowych mediów elektronicznych, jak i tradycyjnych publikacji. Już w styczniu 2011 uruchomiono księgarnię internetową LexisNexis w nowej odsłonie (www.ksiegarnia.lexisnexis.pl). Zaimplementowane zmiany usprawniły komunikację z klientami, a przede wszystkim uprościły znajdowanie produktów w sklepie online. Wkrótce Klientów LexisNexis czeka też nowa odsłona serwisów LexPolonica i SPG – nowe funkcjonalności, bardziej przyjazny interfejs oraz nowa szata graficzna, które mają zoptymalizować komfort obsługi i skuteczność codziennej pracy użytkowników.

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.